نمایندگی فروش پارچه ترگال تک اصفهان

بازرگانی سپاهان به عنوان نمایندگی فروش پارچه و منسوچات تولیدی کارخانه نساجی تک اصفهان به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه خدمت می کند.
پارچه های ترگال و کجراه نساجی تک توسط نمایندگی های اصلی به نرخ روز به فروش می رسد. کارخانه نساجی تک در کدام استان واقع است؟

کارخانه نساجی تک یکی دیگر از کارخانجات مطرح استان اصفهان است که سالانه فروش بالایی از پارچه های ترگال و کجراه را به خود اختصاص داده است و با رنگ بندی متنوع به عنوان تامین کننده اصلی پارچه مورد نیاز تولیدی ها جهت دوخت فرم کار ارگان ها، مدارس، مانتو، شلوار و غیره می باشد.

چنانچه قبلا با برند تک همکاری داشته اید، با کیفیت پارچه های تولید شده آن اشنایی دارید و در صورتی که قصد دارید به تازگی با این برند فعالیت نمایید و در خط تولید خود از آن استفاده نمایید، پارچه پرشین می تواند با ارسال نمونه پارچه های تک، شرایطی را ایجاد کند که بهترین برند را انتخاب نمایید و در این امر راهنما و مشاوره شما باشد.
گروه بازرگانی سپاهان پارچه اصفهان به عنوان نمایندگی اصلی فروش پارچه های نساجی تک اصفهان انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه تولیدی این کارخانه را به صورت عمده با قیمت مصوب کارخانه به شما متقاضیان در سراسر کشور عرضه می دارد.
فروش به صورت غیر حضوری نیز امکان داشته و پارچه ها از طریق باربری برایتان ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما